Moi! Olen Tomi, 26, ja tämä on treeniblogini. Jotkut kuulemma treenaavat peppuaan kesäkuntoon, minä taas lämmittelen mieltäni ensi talvea silmällä pitäen. Tämä blogi ei sisällä kyynisyyttä, halpaa ironiaa tai naljailua.
Tosi kiva on kiva, tosissaan.

keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Lisää Imagea


Tuli sitten luettua kaikki ne vanhat Imaget, joten kävin ostamassa uusimman. Lehden välistä tipahti tilauskuponki, ja olihan se pakko täyttää. 

Tai oikeasti menin A-lehtien nettisivulle ja täytin lomakkeen siellä. Alennuskoodilla K3IMA saa 5 numeroa hintaan 18 euroa. Ei paha ollenkaan.

Tuntuu vähän oudolta hypätä noin vuosi lehdissä eteenpäin. Maailma on hitusen verran erilainen, ja niin on myös Image. Tutut palstat ovat vähän eri paikoilla ja taittoa on pikkaisen muutettu.

Uusimmassa lehdessä on muuten juttu Viidakkomiehestä ja kavereista. Minua ei kiinnosta puolustella porukkaa tai identifioitua heihin, mutta Imagen juttu oli selkeästi parempi kuin Ajankohtaisen kakkosen reportaasi. Vähän tylsä silti, ei tuosta porukasta tunnu saavan samanlaista kohua kuin esimerkiksi Tapio Koivuniemen uskonlahkosta HS:n Kuukausiliitteessä.

Äh, miksiköhän kirjoitan taas tästä aiheesta, ei minua tuo "skene" sen enempää kiinnosta. Ehkä siksi että uusimmassa Imagessa esim. Juha Itkosen Peter Høegin ei liikauttanut sen enempää. Turo Kuningas sentään kirjoittaa Lassiesta Tähtipölyä-palstallaan, joka on lempparini Imagen vakiojutuista.

P.S. Näin unta, että näin lento-onnettomuuden. Iso Finnairin kone rysähti päin savonlinnalaista metsää. Minä käännyin kauppamatkallani saman tien ympäri. Menin kotiin vaihtamaan verkkarit farkkuihin ja ottamaan puhelimen mukaan, jotta voisin kirjoittaa näkemästäni Facebookiin. 

En ihmettele sosiaalisen median läsnäoloa ollenkaan (käytän nettiä jonkin verran liikaa), mutta miksi minun piti saada vaihtaa housut ennen kuin menen onnettomuuspaikalle?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...