Moi! Olen Tomi, 26, ja tämä on treeniblogini. Jotkut kuulemma treenaavat peppuaan kesäkuntoon, minä taas lämmittelen mieltäni ensi talvea silmällä pitäen. Tämä blogi ei sisällä kyynisyyttä, halpaa ironiaa tai naljailua.
Tosi kiva on kiva, tosissaan.

tiistai 24. toukokuuta 2011

Tatuointikuume

Haluan tatuoinnin, edelleen. Edessä oleva muutto ja muut menot ovat rokottaneet pankkitiliäni sen verran, että en ole vielä tohtinut mennä edes keskustelemaan aikataulusta.

Rahatilanteeni kohentumista odotellessa olen kerännyt inspiroivia kuvia tatuointikuvat-kansiooni ja ajattelin jakaa niitä tässä postauksessa. Olen myös kehitellyt paljon uusia tatuointi-ideoita, mutta taidan kuitenkin mennä sillä aiemmin miettimälläni kasviteemalla, kunhan saan rahat kasaan.

Olen ihastunut tällaiseen geometriseen pistekuviointiin. 



Pistetekniikkaa voi käyttää myös tavanomaisempien ja esittävämpien kuvien varjostamiseen, kuten alla.

Loppuun vielä tällainen kiva pieni tekstitatuointi. Vähän erilaista meininkiä kuin tavallisissa kursiivilla kaunolla kirjoitetuissa tekstikuvissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...