Moi! Olen Tomi, 26, ja tämä on treeniblogini. Jotkut kuulemma treenaavat peppuaan kesäkuntoon, minä taas lämmittelen mieltäni ensi talvea silmällä pitäen. Tämä blogi ei sisällä kyynisyyttä, halpaa ironiaa tai naljailua.
Tosi kiva on kiva, tosissaan.

tiistai 12. huhtikuuta 2011

Toinen työni

Aloitin tällä viikolla ns. virallisesti Kreative Generation -nettisivujen päätoimittajana. Vastaan sivujen toimituksellisesta sisällöstä, siis oikeastaan kaikesta tekstistä, jota sivuille tulee. 

Aika hurjaa. Sivut ovat kovassa muutostilassa, toukokuussa meidän pitäisi puskea uusittu lookki ja sisältö ulos. Tämän lisäksi olen kokopäiväisesti palkkatöissä. Töitä riittää. Se ei kuitenkaan ole hurjinta.

Vuosi sitten tilanne oli toisenlainen. Olin alkuvuodesta 2010 todella työtön

Tarkoitan sitä, että en oikeastaan opiskellut, minulla ei ollut hajuakaan työpaikasta eikä oikein kiinnostustakaan työllistyä. Opinnot olivat riittäneet arkipäivieni sisällöksi. Ja sitten kesällä töitä ei tehnyt hirveästi mieli edes miettiä.

Syksyllä kuitenkin menin töihin. Kahdeksasta neljään jokaikinen arkipäivä. Ja nyt vielä tämä Kreative-homma siihen päälle. Ja blogi, johon yritän kirjoittaa päivittäin. Nytkin kello on 21.12 ja lähettelen sähköposteja samaan aikaan, kun kirjoitan tätä. 

Hurjinta on se, että tykkään tästä. 

Suhtauduin syksyllä aloittamaani duuniin alunperin väliaikaisena, mutta siellä oleminen tuntuu koko ajan mukavammalta ja mielekkäämmältä. Puhumattakaan Kreativen parissa työskentelystä! Tämä on juuri sitä mitä, haluan tehdä. 

Saan verkostoitua, kirjoittaa, järjestellä, luoda, ohjeistaa, säätää, lukea, perehtyä ja mikä tärkeintä, työskennellä innostavien ja huippujen tyyppien kanssa. Tätä olen kaivannut. 

Tästä tulee hieno vuosi.

PS. Tykätkää Kreativesta Facebookissa, seuratkaa Twitterissä ja, niin, käykää siellä nettisivuilla. Uskon, että meistä tulee jotain suurta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...